عمومی

مزیت استفاده از قابلیت بلوتوث یا ریموت کنترل ردیاب ایمورتال

در مواقعی که درب خودرو قفل شده یا اینکه قطع‌کن فعال شده است و در عین حال به دلایل مختلف (ضعیف بودن آنتن‌دهی منطقه، تمام شدن شارژ سیم‌کارت داخل ردیاب و ...) دسترسی اینترنتی و پیامکی به ردیاب وجود ندارد؛ در این شرایط امکان غیرفعال کردن خاموشی اجباری به روش عادی وجود ندارد. البته این اتفاق در موارد استثنائی می‌تواند رخ دهد. ولی به هر حال اگر اتفاق بیفتد چه کاری باید انجام داد؟

دو راهکار وجود دارد: استفاده از ریموت کنترل ردیاب ایموتال و یا فعال کردن قابلیت بلوتوث

برای استفاده از قابلیت ریموت کنترل لازم است ماژول ریموت کنترل ردیاب ایمورتال تهیه شود و به ردیاب متصل گردد. با استفاده از ریموت کنترل می‌توانید دستورات قفل و باز ردیاب را علاوه بر روش‌های اینترنتی و پیامکی، از طریق ریموت کنترل هم انجام دهید که حتی اگر ردیاب آنتن هم ندهد عمل خواهد کرد.

قابلیت بلوتوث ردیاب ایمورتال به این صورت هست که شما موبایل خود را از طریق بلوتوث به ردیاب می‌شناسانید و از این به بعد هر زمانی که آنتن ردیاب ضعیف یا قطع شد و دستورات پیامکی و اینترنتی عمل نمی‌کردند می‌توانید با اتصال موبایل خود به ردیاب از طریق بلوتوث، خاموشی اجباری را غیرفعال کنید. توضیحات بیشتر برای فعال کردن قابلیت بلوتوث را اینجا بخوانید.

توجه: فقط در صورتی که نوع ردیاب i110-R باشد امکان اتصال ماژول ریموت وجود دارد. برای مشاهده نوع ردیاب خود کافیست در برنامه ردیاب ایمورتال، دکمه اطلاعات دستگاه را بزنید

توجه: قابلیت بلوتوث در تمامی ردیاب‌های ایمورتال با نسخه 0.8.0 یا بالاتر قابل فعال کردن است. برای مشاهده نسخه ردیاب خود کافیست در برنامه ردیاب ایمورتال، دکمه اطلاعات دستگاه را بزنید. اگر نسخه ردیاب قدیمی هست با ارسال پیامک "جدید" آن را به‌روزرسانی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید