بهترین ردیاب برای خودرو چیست؟ (پیشنهاد گروه ردیاب ایمورتال)

بهترین ردیاب خودرو
ردیاب ایمورتال بهترین انتخاب برای خودرو شما که دنبال ردیاب مطمئن با کیفیت می گردید.

با برررسی به عمل آمده توسط گروه ردیاب ایمورتال با توجه به اینکه در سالهای اخیر قیمت خودرو افزایش چشمگیری یافته است و به یک کالای سرمایه ای تبدیل شده است پس حفظ و حراست از این کالا بسیار اهمیت پیدا می کند ،حالا برای حراست از خودرو چه کارهایی میتونیم انجام بدیم ؟

گروه ایمورتال کلاچ برای پاسخ به این سوال شما عزیزان آخرین نسل از محصولات تولیدی خود که در همین زمینه طراحی و تولید شده است را خدمتتان معرفی مینماید.

انواع ردیاب ایمورتال بهترین گزینه برای حفظ و حراست از خودرو شما عزیزان میباشند.

در این مقاله بررسی میکنیم که بهترین ردیاب خودرو کدام ردیاب است و اگر شما میخواهید امنیت ماشین خود را بیش از پیش تامین کنید و از شر سارقین در امان بمانید با ما (گروه تخصصی ردیاب ایمورتال) همراه باشید.

ردیاب خودرو چیه؟

ردیاب خودرو یک دستگاه بسیار کوچک و بسیار سبک می باشد که با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا طراحی شده است و با استفاده از ماهواری های GPS که بصورت مداوم به دور زمین گردش می کنند سیگنالهایی را به سطح زمین ارسال می کند و این دستگاه بر روی هر خودرویی قابل نصب می باشد و شما به راحتی می توانید با استفاده از اپلیکیشن مربوطه بصورت نقطه ای و روی نقشه موقعیت خودرو خود را مشاهده نمایید.

بهترین ردیاب خودرو

انواع ردیاب خودرو چیست؟

برای انتخاب ردیاب مناسب برای ماشین باید خیلی دقت کنیم چرا که تنوع بسیار فراوانی در این زمینه در مارکت ایران وجود دارد و اگر فلسفه وجودی ردیاب را ندانیم قطعا در انتخاب خود دچار اشتباه فاحش خواهیم شد. تیم تخصصی ردیاب ایمورتال با بررسی دقیق تمام دستگاههایی که در بازار و کشور موجود است سعی در کمک رسانی به این مهم کرده است.

در کل برای خودرو ها از دو مدل ردیاب میتوان استفاده نمود:

الف- ردیاب سیمی

ردیاب های سیمی در حقیقت ردیاب هایی هستند که نیاز به سیم کشی در داخل خودرو دارند و شما باید با توجه به دفترچه راهنمای موجود در کارتن آن اقدام به نصب و راه اندازی دستگاه نمایید و یا به یک متخصص نصب یا نمایندگی شرکت مذکور مراجعه نمایید تا دستگاه را برای شما نصب و راه اندازی کنند.

این نوع ردیاب ها هم به برق ACC و هم به برق دائم خودرو متصل می گردند و پس از نصب نیاز به شارژ ندارند گرچه همه ی آنها مجهز به باتری داخلی نیز هستند. این باتری های داخلی در حالت عادی استفاده نمی شوند و برای موارد اضطرای درون دستگاه تعبیه شده است.

فرضا زمانی که خدایی نکرده سارقی خودرو شما را سرقت کرده و اقدام به جدا کردن برق باتری خودرو نموده است ، در اینصورت شما نگران اختلال در نحوه عملکرد ردیاب خود نباشد چرا که معمولا بین 4 تا 5 ساعت و در نهایت در برخی مدل ها یک روز باتری داخلی ردیابهای سیمی توان روشن نگه داشتن ردیاب را پس از جدا شدن برق باتری خودرو دارند.

بنابراین ردیاب های سیمی یکی از مطمئن ترین انوع ردیاب ها هستند که در هر صورت عملکرد مطلوب خود را برای کاربر خود انجام خواهند داد حتی در زمان انقطاع کابل مثبت باتری، در این خصوص پیشنهاد ویژه گروه تخصصی ردیاب ایمورتال که یکی از بهترین ردیاب های موجود در مارکت ایران می باشد انواع ردیاب ایمورتال است.

ب- ردیاب های شارژی

ردیاب ایمورتال مگنتی / آهنربایی

ردیاب های شارژی به ردیاب آهن ریایی نیز معروف هستند این ردیاب ها از نوع باتری خور بوده و فاقد هر گونه سیم کشی می باشند و به دلیل اینکه باتری داخلی آنها بسیار قوی میباشند تا مدت ها(بسته به ظرفیت باتری آن) میتوانید از آنها استفاده کنید

این مدل ردیاب ها معمولا تا چندین ماه شارژ را نگه می دارند و در بعضی مدل ها تا 4 الی 5 سال نیز شارژ آنها تمام نمی شود تازه بعد از اتمام شارژ دوباره قابلیت شارژ و استفاده مجدد را دارند.

با این اوصاف بنابراین ردیاب های آهنربایی نیاز به نصب ندارند و به راحتی روی جسم آهنی الصاق می گردند و از ویژگی های این نوع ردیاب ها آسان و راحت بودن نصب آن می باشد (به دفترچه راهنمای نصب ردیاب نیازی ندارد) .

آهن ربای این مدل ردیاب ها معمولا بسیار قوی بوده و پس از نصب به راحتی از حتی با وارد شدن تکان و ضربه های شدید به خودرو از جای خود کنده نمی شوند.

بهترین ردیاب برای ماشین من چیه؟ 

ردیاب خودرویی ایمورتال ،بهترین انتخاب

ما دراین مقاله سعی کردیم از تمام زوایا به معرفی انواع ردیاب ها ی موجود در بازار بپردازیم و حال اینکه برای خودرو شما کدام ردیاب مناسب است باید به این نکته توجه کنید که هدف شما از خرید ردیاب چیست؟

آیا سادگی نصب برای شما اهمیت دارد و یا به دنبال ردیاب مطئنی میگردید که در هر صورتی بتواند موقعیت خودرو شما را گزارش دهد، از این موضوع نیز بگذریم به خیل عظیم ردیاب های موجود در بازار در هر دو دسته می رسیم که معمولا همه به دنبال برند قدیمی و معروف در این زمینه می گردند ولی باید بهتون بگم که از اینا مهمتر پارامتر هایی هستند که باید در خرید ردیاب به آنها توجه ویژه کنیم، مانند:

  • : قیمت پایین ردیاب
  • – کیفیت بالای ردیاب
  • – لوکیشن دقیق
  • – گارانتی بالای ردیاب
  • – اندازه کوچک ردیاب
  • – سرور داخلی

و…

از مهمترین مواردی هستند که شما را به انتخاب بهترین ردیاب خودرو کمک میکنند و با جمع بندی های انجام شده پیشنهاد ما خرید انواع ردیاب خودرو ایمورتال می باشد.

ردیاب ایمورتال علاوه بر اینکه ارزانترین ردیاب خودرویی بازار ایران و دارای 50 ماه گارنتی میباشد و با کیفیت مثال زدنی موقیعت خودرو شما را بصورت نقطه زنی و لوکیشن دقیق نمایش می دهد و سرور قدرتمند آن داخل ایران میباشد ،بنابراین خیال شما را برای خرید این محصول بسیار راحت میکند.

یک دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *