ردیاب ایمورتال کوچکترین ردیاب با شکل خودرو در دنیا

همانگونه که مستحضر هستید ردیاب‌ها انواع مختلفی دارند در سایز ها و ابعاد مختلف تولید شده اند ، آیا تا کنون نام ردیاب خوردیی ایمورتال به گوشتان خورده؟ . هر یک از انواع جی پی اس ها دارای قابلیت‌ها و قیمت‌های مختلف هستند. اما در این مقاله قصد داریم   کوچک ترین ردیاب با شکل خودرویی در دنیا  را به شما معرفی کنیم. همچنین شما را با مزایا و کاربردهای این GPS کوچک آشنا کنیم.

کوچکترین ردیاب با شکل خودرو در دنیا چیست؟

ردیاب ماهواره ای ایمورتال آن قدر کوچک است که تقریبا هر جایی از خودرو می‌تواند پنهان شود.با توجه به سخت افزار قدرتمند به کار رفته در این مدل ردیاب و امکان باتری داخلی جهت حفظ شارژ در مواقع ضروری به راحتی مکان خودرو شما را در عرض چند ثانیه به شما نشان خواهد داد. شما می توانید از این محصول برای ردیابی تمام وسایل نقیله از جمله خودرو های سنگین ، خودرو های سواری، خودرو های باری ، خودرو های امدادی و آتش نشانی ، موتور سیکلت و… استفاده نمایید.

مکان یابی دقیق با ردیاب جدید ایمورتال

حتی می توانید به ردیابی ادوات کشاورزی و راه سازی خود بپردازید تا در صورت دور شدن از شما آن ها را پیدا کنید. گستره ی استفاده از این وسیله به خاطر اندازه ی کوچکش بسیار زیاد می باشد.

ردیاب ایمورتال قابل نصب برای تراکتور و ادوات کشاورزی

اگر موتور سیکلت دارید ردیاب ایمورتال را به راحتی در آن مخفی کنید و دیگر نگران سرقت آن نباشید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که اپلیکشن ایمورتال را باز کرده و سپس مکان دقیق دستگاه را روی نقشه مشاهده کنید.

بهترین انتخاب برای موتور سیکلت / ردیاب ایمورتال

ردیاب ایمورتال همچنین برای کنترل میزان پیمایش تراکتور و کمباین در زمین های زرعی نیز میتواند مورد بهره برداری قرار بگیرد و میزان مایلژ این ادوات را برای کشاورز مشخص نماید و به شما اطلاع دهد.

کوچکترین ردیاب خودرویی دنیا چه کاربردی دارد؟

ردیاب ایمورتال امکان بهروز رسانی نقشه هر ۵ ثانیه یکبار را دارد تا مکان خودرو شما را با دقت ه چه تمام تر نشان دهد و به شما بگویید که مکان خودرو دقیقا کجای نقشه میباشد و این یعنی در حالت ایده آل محدوده دقت زیر 3 متر ی دارد که در نوع خود کم نظیر می باشد. شما می‌توانید وارد صفحه ردیاب ایمورتال شوید و با مزایای این ردیاب به طور کامل آشنا شوید.

به روز رسانی هر 5 ثانیه یکبار در ردیاب ایمورتال

آیا علی رغم سرقت باتری خودرو بازم هم ردیاب ایمورتال کار می کند؟

هشدار سرقت باتری خودرو در ردیاب جدید ایمورتال

نکته حائز اهمیت در ردیاب ایمورتال این می باشد که هنگامی که سارقی درب خودرو شما را باز میکند دستگاه پیامک هشداری برای شما ارسال میکند و هنگامی که باتری خودرو سرقت میشود یک پیامک هشدار دیگر مبنی بر سرقت باتری برای شما ارسال میشود و فازغ از وجود یا عدم وجود باتری در خودرو به دلیل استفاده از باتری داخلی در این دستگاه توانایی مکان یابی و بهر برداری را تا مدت ها دارا می باشد.

اهمیت نصب ردیاب خودرویی ایمورتال چیست؟

دستگاه ردیاب ایمورتال از طریق ارتباط با ماهواره ‌های جهانی کار می‌کند بدین صورت که اطلاعات را از ماهواره توسط سیستم GPS و GPRS دریافت میکند و آنها را پردازش کرده و روی اپلیکیشن بصورت نقشه مکانی نمایش می دهد یعنی از این اطلاعات نقشه ماهواره‌ای برای مطلع ساختن مکان فعلی خودرو شما استفاده می‌کند.

ردیابی وسایل نقلیه

ردیاب ایمورتال قابل نصب بر روی تمام وسایل نقلیه

داشتن این وسیله امنیت بسیار زیادی برای وسیله نقلیه شما ایجاد می کند، زیرا می‌ دانید که می توانید محل اتومبیل خود را در هر زمانی که بخواهید مورد نظارت قرار دهید. از این دستگاه برای ردیابی همه نوع وسایل نقلیه (موتور و ماشین) می توان استفاده کرد.

شما می توانید این دستگاه را در هر جایی از خودرو که مد نظرتان است نصب کنید و دیگر نگران سرقت خودرو خود نباشید.

رهگیری کامیون و خودروهای باری

ردیاب ایمورتال قابل نصب بر روی تمام خودرو های سنگین (اتوبوس ،کامیون،تریلر)

شرکت ‌های اجاره اتومبیل یا باربری های حمل و نقل جاده ای با داشتن این دستگاه سود زیادی می برند. زیرا به راحتی زمان خروج بار خود را میتوانند کنترل کنند و بر آن مستمرا نظارت داشته باشند،بدانند با چه سرعتی و در چه جاده ای کامیون آنها در حال حرکت است و کی به مقصد رسیده است و یا شخصی که راننده کامیون است مطمئن خواهد بود که وسیله نقلیه تحت نظارت قرار دارد و از محدوده ای که برای آن تعریف شده است خارج نمی شود.

رهگیری خودرو های امدادی

ردیاب ایمورتال قابل نصب بر روی خودرو های امداد و نجات(آمبولانس ،آتش نشانی،هلال احمر)

و یا این دستگاه در خودرو های امداد و نجات بهره‌وری عملیاتی و ایمنی را افزایش می‌دهد و در عملیات اضطراری به عملیات نجات کمک می‌کند و داده‌ها را برای فرماندهان عملیات با دقت بالا فراهم می کند.

ردیابی موتور سیکلت و دوچرخه

ردیاب ایمورتال بهترین انتخاب برای موتور سیکلت

سرقت موتور سیکلت و دوچرخه در کشور ما طبق آخرین آمار به بیش از 85000 عدد در سال رسیده است اما لزومی ندارد که این طور باشد. ما پیشنهاد بهتری داریم و آن هم استفاده از کوچکترین ردیاب خودرویی دنیا یعنی ردیاب ایمورتال می باشد. با این دستگاه موتور سیکلت خودتان را ردیابی کنید و دیگر نگران به سرقت رفتن آن نباشید.

نحوه خرید کوچکترین ردیاب با شکل خودرو در دنیا

همان‌طور که دیدید مزایا و کاربردهای استفاده از ردیاب کوچک ایمورتال را به شما معرفی کردیم. ردیاب ایمورتال برای انواع وسایل نقلیه استفاده می‌شود. شما می‌توانید ردیاب ایمورتال را از سایت ایرانکلاچ با قیمت مناسب تهیه کنید. برای خرید کوچکترین ردیاب با شکل خودرویی دنیا می‌توانید وارد صفحه محصولات یا صفحه ردیاب خودرو شوید. و یا در لینک ذیل ثبت نام کنید:

ثبت نام خرید ردیاب خودرویی ایمورتال

6 دیدگاه

  1. سلام من درخواست یک عدد ردیاب ایمورتال داشتم لطفا نحوه درخواست و ارسال را بفرمایید.ممنون

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *