جدیدترین ردیاب خودرو چیست و چه امکاناتی دارد؟

جدید ترین ردیاب خودرویی ایران

جدیدترین ردیاب ماشین چه مشخصاتی دارد؟

در این مقاله به معرفی جدید ترین ردیاب خودرو موجود در بازار می پردازیم و ضرورت نصب ردیاب بر روی انواع خودروها، موتورسیکلت ها و کامیون را بررسی میکنیم.

با توجه به افزایش روز افزون سرقت انواع خودرو ها و نیاز به مقابله با این پدیده شوم بیش از پیش نسبت به گذشته خلا نصب محصولاتی نظیر ردیاب در خودرو احساس می شود و میتواند برای هر فردی در اولویت قرار گیرد.

ردیاب خودرو چیست؟

ردیاب ایمورتال قابل نصب بر روی انواع خودرو های سواری

ردیاب خودرو یک قطعه الکترونیکی کوچک جدیدی است که سیم کارت می خورد و به عنوان یک آپشن بر روی خودرو نصب می گردد و با ردیابی موقعیت مکانی خودرو صاحب آن را از محل قرار گیری وسیله نقلیه اش با خبر میکند.

با این اوصاف با توجه به اینکه انتخاب جدیدترین ردیاب خوب که هم جدید باشه و هم کیفیت خوبی داشته باشه به راحتی از دزدیده شدن خودرو شما جلوگیری میکند. بله درست می باشد در مقایسه با قیمت خودرو ها که ارزانترین آنها نیز در رده قیمتی بالای 150 میلیون تومان جای میگیرند نصب یک ردیاب با قیمت بسیار نازل یک ضرورت تلقی می شود و شما با تهیه آن به راحتی میتوانید در صورت سرقت خودرو یا موتور سیکلت وسیله نقلیه خود را رهگیری کنید.

یک ردیاب چطور کار میکنه؟

ردیاب ایمورتال دارای شیوه های مختلف ردیابی

همانگونه که مستحضرید یک ردیاب بصورت مخفی در خودرو نصب می شود به گونه ای که دور از چشم و دسترسی باشد تا در صورت سرقت خودرو به راحتی سارق نتواند آن را پیدا کند و از مدار خارج کند.

نحوه عملکرد یک ردیاب به این صورت می باشد که موقغیت مکانی خودرو توسط ماژول GPS ردیاب دریافت و توسط سیم کارت این اطلاعات به سرور شرکت ارسال می شود و شما می توانید با اپلیکشن مخصوص این موقعیت را درون گوشی خود ببینید و در ردیاب های قدیمی و جدیدترین ردیاب های کنونی نیز به همین صورت می باشد.

نحوه نصب ردیاب خودرو چگونه است؟

شیوه  نصب انواع ردیاب( جدیدترین ردیاب خودرو) غالبا شبیه یکدیگر میباشد و تنها در نحوه نصب آپشن های اضافی نظیر درب باز کن و… با هم فرق دارند و شیوه نصب بستگی به دستگاه ردیاب دارد. درحالت کلی ردیاب های خوردویی برای کار کردن تنها نیاز به متصل کردن برق و بدنه دارند و با نصب آنها و جایگذاری سیم کارت و در نهایت روشن کردن دستگاه ،ردیاب شروع به کار میکند و با توجه به اینکه اغلب ردیاب ها از باتری داخلی پشتیبانی می کنند معمولا پس از شارژ تا ساعت ها بدون استفاده از برق خودرو نیز می توانند کار کنند.

برای نصب دقیق تمام آپشن های ردیاب به دفترچه راهنمای داخل جعبه ردیاب مورد نظر مراجعه نمایید تا شیوه نصب تمام اتصالات ردیاب را آموزش ببینید ولی پیشنهاد گروه ایمورتال سپردن کار به کاردان می باشد یعنی

برای نصب به نمایندگی مجاز شرکت مراجعه نمایید.

مشخصات جدیدترین ردیاب خودرویی چیست؟

برای خرید جدیدترین ردیاب خودرو در ایران باید به نکات مهمی توجه داشته باشید که در ذیل بصورت تیتر وار به آنها اشاره خواهیم کرد:

  1. دقت ردیاب
  2. قیمت ارزان
  3. پشتیبانی 24  ساعته
  4. سرور قدرتمند داخلی
  5. امکانات جانبی بسیار
  6. مراکز فروش و خدمات پس از فروش معتبر در سطح کشور

همانطور که اشاره شد داشتن دیگر امکانات جانبی در کنار ردیابی دقیق یکی دیگر از عوامل انتخاب ردیاب خودرویی می باشد امکاناتی نظیر:

خاموش کردن خودرو از راه دور

کمک اضطراری (SOS)

شنود داخل کابین

قفل کودک

قابلیت اتصال به قفل مرکزی

دارای رابط کاربری ساده و جذاب

استفاده هم زمان چند کاربره

مشاهده مسیر های طی شده –ردیابی آنلاین و…

جدیدیترین ردیاب خودرویی توانایی ارسال چه هشدارهایی را دارد؟

ردیاب ایمورتال بهترین ردیاب برای جلوگیری از سرقت خودرو

همانطور که گفته شد هشدار های مختلفی را می توانید در ردیاب های جدید دریافت کنید از جمله :

هشدار قطع شدن باتری

هشدار خروج از محدوده جغرافیای تعیین شده

هشدار حمل با جرثقیل

هشدار تجاوز از سرعت تعیین شده

هشدار روشن شدن خودرو

هشدار خروج از نقطه پارک شده

هشدار باز شدن دربها

هشدار ضربه به خودرو

و…

جدید ترین ردیاب خودرو را چگونه تهیه کنیم؟

با توجه به جمع بندی انجام شده توصیه کارشناسان گروه ایمورتال تهیه و نصب ردیاب جدید ایمورتال می باشد چرا که تمام موارد اشاره شده در مقاله را دارا میباشد و با  گارانتی 50 ماهه تعویض امکان خریدی مطمئن و بی دردسر به شما عزیزان را فراهم میکند.

برای این منظور میتوانید به نمایندگی مجاز ما در سراسر کشور و یا سایت های شرکت مراجعه نمایید و ردیاب ایمورتال خود را تهیه و نصب نمایید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *