فالوآپ مشتری- follow up مشتریان گروه ایمورتال

فالو آپ -follow up
واحد پیگیری وضعیت مشتریان - فالوآپ مشتری

فالو آپ – خدمتی جدید از گروه ایمورتال کلاچ برقی در مسیر جهانی شدن

follow up چیست؟ همیشه برای ما این سوال مطرح بود، که مشتریهای ما پس از مدتی استفاده از تجهیزاتی که ما به آنها می فروشیم، چه خواسته هایی دارند؟

آیا از محصول ما راضی هستند؟

آیا خدمات ما و مجموعه نمایندگیهای ما راضی کننده بوده است؟

آموزش کامل کار با سیستم را دریافت نموده اند؟

اینقدر از ما راضی هستند که ما را به دیگران هم پیشنهاد کنند؟

چنین بلند پروازیهایی آنگاه در آسمان ایمورتال به راه افتاد که، فاز اول سامانه جامع کسب و کار ایمورتال در بهار 1400 راه اندازی شد.

در این سامانه جامع تمامی اطلاعات مشتریان، سیستمهای فروخته شده به آنها، جزئیات گارانتی و خلاصه هرچه که بخواهید پیدا می شود. 

یکی از ماژولهایی که در فاز دوم سامانه کسب و کار ایمورتال اجرایی شد، ماژول فالوآپ مشتری است.

فالوآپ ایمورتال کلاچ چگونه کار می کند؟

مشتری نیاز به هیچ کاری ندارد. کل فرآیند اجرایی توسط تیم فالوآپ و نمایندگیهای شرکت انجام می گیرد.

مدتی پس از خرید سیستم، حدود یک تا دو ماه، کارشناس فالوآپ شرکت با ایشان تماس میگیرد. کارشناس فالواپ راجع به سیستم و مشکلات و نظرات احتمالی گپ کوتاهی با ایشان می زند.

در ادامه اطلاعات فالو آپ از طریق سرور به رایانه نمایندگی نصب سیستم منتقل می شود. همزمان نمایندگی و مشتری با پیامک از این فرآیند باخبر می شوند.

تحت نظارت کارشناان فالوآپ شرکت، نمایندگی با مشتری تماس می گیرد. طی قرار حضوری، جلب رضایت مشتری و حل مشکلات و نطرات احتمالی صورت می گیرد.

نمایندگی طی صورتجلسه ای جلب رضایت مشتری را به اطلاع شرکت می رساند. همزمان بسته شدن پرونده درخواست کمک فوری مشتری نیز از طریق پیامک به اطلاع ایشان رسانده می شود.

مشتری در صورت اعتراض به بسته شدن پرونده کمک فوری فالو آپ، امکان درخواست رسیدگی مجدد از شرکت را خواهد داشت.

فوائد فالوآپ مشتری

گروه ایمورتال بر این باور است که اجرای واحد فالوآپ نقش مهمی در افزایش بیش از پیش اعتماد مشتریان به این برند ایجاد خواهد نمود.

ما معتقدیم صدای مشتریان را قبل از آنکه شکل اعتراض به خود گرفت باید شنید. برای همین فالوآپ را راخ حل موثری می بینیم. ما باید بتوانیم حتی جزئی ترین نظرات و گلایه های مشتریمان را مستقیم و بدون واسطه بشنویم.

باید خیالمان راحت شود با وجود فالواپ مشتری، خدمات نمایندگیها بروز و به موقع رخ می دهد. مشتریهای ما باید باور کنند که رضایت آنها برای ما مهمترین تعهد است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *